Spetsklänning?

Jag älskar verkligen spets och femenina, ljusa kläder vilket gör att jag för tillfället är på jakt efter en snygg klänning i spets. Jag trodde det skulle vara enkelt att hitta med tanke på modet men icke! De som finns är antingen slut eller i fel storlek. Nån som har något tips på var jag kan leta?

Här kommer iaf två klänningar som fångade mitt intresse :D
Klicka på bilderna om du vill se dem i en större version!

Riktigt snygg klänning från Nelly (Elise Ryan) som nog hade funnits i min garderob om de fanns i min storlek. Hade tyckt ännu bättre om den ifall den fanns i vitt och i min storlek, kostar iaf 389 kr.


Vit klänning från Nelly (Ida Sjöstedt) - 949 kr. Inte riktigt vad jag letar efter men snygg är den iaf ;)

Mitt letande fortsätter...
/Sam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0