Senaste nytt i garderoben

Eftersom min blogg har varit på semester de senaste månaderna tänkte jag rivstarta bloggen med några bilder på mina senaste köp. Allt finns givetvis inte med men det är ett urval iaf ^^

Klicka på bilderna om du vill se dem i en större version!
Kjol från H&M - 199kr Halsband från H&M - 39.50 kr Halsband från H&M - 39.50 kr Klänning från Bikbok - 299 kr

Kjol från H&M - 199 kr
Halsband från H&M 1 - 39.50 kr
Halsband från H&M 2 - 39.50 kr
Klänning från BikBok - 299 kr

Lite annat som inhandlats är ett svart diadem med en mindre rosett i plast (BikBok) och en blå jeansväst som jag inte kan hitta någon bild på (H&M). Fick även ett gulligt hårband när jag köpte klänningen men jag kan tyvärr inte hitta nån bild på det heller.

Jag kan dock vara lite lurig och säga att bilder kommer nog inom en snar framtid eftersom jag faktiskt har en kamera numera ;)

/Sam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0