Cupcakes och annat.

Idag har jag varit på IKEA och köpt skåpsluckor till köket samt lite annat smått och gott. Luckorna är fortfande i kartongerna så det är igen idé att visa. Något jag kan visa är denna söta lampa som jag har velat ha varenda gång jag har varit på IKEA de senaste åren men inte köpt förrens nu XD När lampan är tänd skiftar den färg mellan olika nyanser i blått och grönt :]



Som ni ser har jag än en gång bakat cupcakes. Denna gång fick jag dock tag på strössel i form av rosa och lila hjärtan <3
Tyckte de blev rätt lyckade ;)

För er som tycker att updateringarna är lite dåliga här kan jag berätta att jag har en engelsk blogg på wordpress med betydligt större aktivitet. Anledningen till det är att jag har fler personer som läser den än den svenska :O
Vill ni checka in bloggen finns den på denna adress: www.sammyzblog.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0