Konsten att dygna med stil!

Igår natt dygnade jag och Lilly hos henne. Vi kollade på serier, lockade håret på varandra och var allmänt tjejiga. Efter första lektionen gick jag hem och såg till så Seti hade mat/vatten vilket resulterade i att jag somnade framför datorn med henne i knäet, och vaknade 7 timmar senare något förrvirrad.

En timme senare befann jag mig på en pizzeria med Lilly och hennes kompis Louise. Det är väl i stort sätt vad som hänt idag, var nere i CMD-salen (datorsal) en stund och gick sen hem för att tvätta, somnade och tvättar nu istället. Förhoppningsvis är jag inte allt för död imorgon ;)

/Sam.

ps. jag börjar verkligen störa mig på att det finns så få bilder på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0