Det var visst ett tag sen..

Nu sitter jag här, över en månad sen förra inlägget, och undrar varför jag inte har bloggat om allt som hänt. De anledningar som jag kommer på är att jag helt enkelt valt att göra något annat roligare.
För att beskriva den månad som gått kan jag bara komma på två ord, sjukt kul.

De flesta dagarna har spenderats med filmtittande i lilla paladium (en minibiograf skolan har), Guitar Hero i storstugan (också skolan), festande på en rad olika ställen på internatet, roadtrips till ICA, allmän social tillvaro och så klart skolan.

Lite annat roligt är att jag blivit vald till ordförande i elevrådet, blivit slängd i en sjö med kläderna på, börjat använda Facebook på ett mycket flitigt sätt samt hittat kläder till mitt systers bröllop. Silver med lite svart blev det, hoppas nu bara att det matchar med buketten då jag ska vara tärna.

Jag skulle kunna berätta så otroligt mycket om vad som har hänt men det kommer inte att hända idag. Förhoppningsvis får ni ta del av mina episka äventyr i framöver då jag har lovat mig själv att börja blogga igen.

/Sam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0