Socialt värre!

Sitter just nu hemma och ska snart gå och lägga mig. Hela kvällen har jag gått runt i de olika elevhemmen och snackat med både nytt och gammalt folk. Känner mig ganska sliten med tanke på att jag har hållit igång hela dagen men hade ändå inte haft något emot att stanna lite längre.

Dock börjar jag klockan halv nio imorgon och vad jag har förstått så är även denna dag kanska packad med aktiviteter så det gäller att vara utvilad. Kan verkligen inte tänka mig en till 11-timmars dag efter en natts festande ;)

För att jag inte har någon vettig bild till detta (måste verkligen bli bättre på denna punkt) så kommer här en söt ikon på ett anteckningsblock!

Anteckningsbok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0